Måndags mys

Vaknade vid tio tiden även om alarmet gick klockan nio. Att ändra vana att vakna tidigare är inte lätt om man råkar vara vaken längre än man tänkt kvällen innan. Men efter att ha legat och dragit på mig ett tag steg jag upp för att fortsätta hjälpa mamma med städningen. Vi har nästan städat klart hela huset och sedan blir det att hämta julsaker från vinden och fixa upp sådant. Runt tolv tiden gick jag ut för att fotografera hästarna då min vän Julia ska göra illustrationer av dom till deras boxar med namn och år vilket kommer bli riktigt fint då hon är riktigt duktigt så jag vet det redan nu! Jag gav dom sedan mat och gick in där jag och mamma gjorde lunch som blev resterna vi hade kvar av tacosen vi gjorde i fredags. 
Jag tänkte nu ta och ladda upp bilderna till datorn och sedan kolla någon avsnitt av Grey's anatomy, när det är uppehåll kollar jag de gamla avsnitten för dom är så bra! Igårkväll kollade jag filmen Friends with kids som jag sett tidigare en gång, bra film faktiskt. Sitter nu och skriver en lista på julklappar som jag planerar att köpa till folk, vissa är svårare än andra. Ha en fortsatt trevlig måndag!

Kommentarer

Lämna din kommentar här under:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0