Chinese money plant


För ett par månader sedan fick jag ett skott av ett elefantöra av Emma. Men eftersom det var vinter växte den inte särskilt mycket. Men nu när solen äntligen värmer så växer den äntligen och nu är den rätt stor och har flera blad. Vet att jag definitivt kommer skaffa flera växter då dessa är mina favoriter. 
Tidigare idag var jag och mamma in till stan och handlade och vi passade på att att köpa blomjord så vi kan plantera om alla blommor här hemma. Så nu kommer jag äntligen att plantera om mitt elefantöra och sätta den i en keramikkruka istället för att ha den i plastkrukan den är i nu. Hoppas vi gör det imorgon då jag faktiskt sett fram emot att göra detta ett tag nu. 

Kommentarer

Lämna din kommentar här under:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0