Lär känna mig

1. Hur gammal är du?
Fyller 20 år i slutet av april.
 
2. Hur gammal känner du dig?
Beror, som 10 år när jag kollar barnfilmer men ibland typ tjugo antar jag.
 
3. Vad har du gjort i dag? 
Idag har jag bara ätit frukost, men planerat att fara ut och springa och sedan plugga körkort.
 
4. Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför? 
Alla årstider har sina fördelar. Sommar då jag gillar värme, men även hösten då det är en mysigare tid och det börjar bli mörkare. Vår för jag fyller år och det blir ljusare och varmare men vintern då jag även tycker om det nästan konstanta mörkret utomhus och älskar att vara inomhus och mysa framför kaminen med varm choklad.
 
5. Är du besatt av någonting? 
Tv-serier, pinterest, doftljus och musik.
 
6. Nämn tre saker som man kanske inte vet om dig 
- Mina händer är som isbitar 98% av tiden och samma gäller mina fötter.
 
- Jag samlar på gamla kameror, en av dom var min farmors första kamera som jag fick av henne.
 
- Jag älskar att städa och organisera, min mamma blir tokig på hur mycket jag organiserar mitt rum hela tiden haha. Men jag tycker det är roligt.
 
7. Hur vill du tillbringa din pension?
Bosätta mig någonstans där jag kan ha massa djur och ha en stor trädgård där jag kan odla egna grönsaker och blommor men samtidigt ha någonstans utomlands vart det är varmt som jag kan fly till under vintertiden när jag blir less på kylan.
8. Har du någon gång brutit ett ben?
Ja, mitt ben. Har även stukat både armar och ben några gånger också haha.
 
9. Var i världen skulle du vilja befinna dig just nu?
På Hawaii eller i Los Angeles. Skulle inte tacka nej till en resa till island eller karibien heller.
 
10. Vad är du på för humör just nu?
Jag är glad och trött då jag nyss stigit upp.
 
11. Vilket är ditt favoritgodis? 
Laktris! Choklad har andra platsen.
 
12. Vilken är din favoritaffär? 
Indiska, H&M, Lagerhaus och akademibokhandeln, haha boknörd.
 
13. Är du morgon- eller kvällsmänniska?
Kvällsmänniska lätt! Men jobbar på att bli morgonmänniska med tidiga kvällar och tidiga morgonar.
 
14. Har du blivit sydd någon gång?
Ja, i bakhuvudet efter en liten olycka. 
Jag och min bror för åtta år sedan (!!!) i soldalssvängen
15. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan?
För tio år sedan var jag ca 10 år. Jag lekte med mina vänner i skogen bakom skolan, från Harry Potter till Sagan om Ringen till Star Wars eller spider-man och det var det bästa liksom. 
 
16. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig?
Mamma köpte chips och lite godis till mig när jag hade en riktigt dålig dag som en liten överraskning.
 
17. Är du blyg?
Ja och nej, beror helt på situationen! Är rätt blyg oftast men inte när jag är med folk jag känner och så.
 
18. Vad heter du i andra namn?
Sara, min pappa ville att jag skulle heta det men det fick bli mitt mellannamn istället.
 
19. Hur många kuddar sover du med?
Har två men hade gärna haft flera till.
 
20. Vilket var ditt bästa ämne i skolan?
I högstadiet engelska, idrott och elevens val då jag valde idrott där också, haha. I gymnasiet Engelska och psykologi, även digitalt skapande.

Kommentarer

Lämna din kommentar här under:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0