Plantera alla växter små

Äntligen var det gjort! Jag och mamma har planterat om alla blommor och växter här hemma tidigare idag och det är ovanligt roligt. Är jag den enda som tycker det är roligt? Vi har även planterat tomater och vi får väl se hur det blir när det tar sig. Även tagit sticklingar av några växter så vi kan förnya dom. Blir roligt att se när dom växter så vi kan plantera dom i krukor. Längtar till sommaren så kan vi planerat uteblommor också! 
Förutom att ha gjort det idag så var jag och mamma och handlade. Jag passade på att köra lite när vi väl for någonstans. Har förutom det inte gjort mycket idag utom en promenad med hästarna innan vi tog in dom nu på kvällen. 

Kommentarer

Lämna din kommentar här under:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0