Produktivitet

Hallå lördag! Min dag började lugnt med en god frukost smoothie och myst med djuren. Mamma var på pimpeltävling så jag har tagit hand om hästarna och dammsugit hela huset och gjort lite småsaker här och där. Även lyssnat på spotify och städat mitt rum lite också. När mamma kom tillbaka gjorde vi i ordning hästarna och gick ut på en promenad, jag passade på att rida i det fina vädret. Vi slängde in kycklig i ugnen och passade på att ta årets första cykeltur på 4 km och låta hundarna springa och göra av med all sin energi. Sedan satt vi framför tv:n och åt (vilket vi aldrig gör) och kollade på Dr. Dee Alaska Vet. Kollade tv ett tag och sedan tände jag ljus på mitt rum och har kollat film och youtube videor i ett bra tag nu. Ska göra mig redo och sova nu jag också, min energinivå är rätt låg så kommer slockna fort. Godnatt!

Kommentarer

Lämna din kommentar här under:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0