Långfredag

Glad påsk mina vänner! Igår spenderade jag min långfredag med familjen och min morbror och hans familj. Det var roligt att få träffa mina kusiner som jag sällan ser numera. 
Vi for ut med skotrarna på förmiddagen och åkte till en grillplats som vi stannade vid och gjorde god mat och njöt av varandras sällskap. Det blev även en del pimpling också.
Vi hade hundarna med som också verkade ha det bra då dom sov rejält när vi kom hem. Brasse som fryser lätt spenderade mycket tid vid elden och i famnen. När vi kom hem passade jag på att kolla lite Grey's anatomy innan jag la mig runt tolv tiden. Var själv rätt slut på kvällen. Idag vaknade jag runt nio, då gjorde jag frukost och kollade en bit av filmen Home. Sedan dess har jag suttit och målat och snart ska jag bege mig ut i det fina vädret och hitta på något. Ha en trevlig påsk alla!
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här under:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0