2016

Gott nytt år får man väl säga då! I slutet av 2015 skrev jag en lista på mål för det nya året med slängde i väg den rätt fort. Jag fick en uppenbarelse när jag skulle sova en dag och insåg att det var den tekniken med nerskrivna "krav" (vad det kändes som) för att det nya året ska bli ett bra år var det som gjort att jag varje år gett upp. Så istället är min plan att varje månad ha ett mål, inget krav utan bara en mål att sträva efter istället. Kan vara att börja träna, äta frukost varje dag. Som sagt inget krav, att inte lyckas gör inget. Genom att göra något ett par dagar innebär att mitt mål är uppfyllt. Jag ska även varje vecka sätta ett mindre mål och sträva mot att klara av det innan nästa vecka då det blir något annat. Har gjort detta i två veckor och det har än så länge fungerat och jag ska fortsätta med denna teknik och se hur länge det fungerar. Detta hoppas jag är en början till en bättre livsstil och jag känner mig positiv till detta än så länge. Ha en fortsatt trevlig dag vänner!

Kommentarer

Lämna din kommentar här under:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0