Välkommen!

Många av de försök jag haft att blogga har misslyckats. Oräkneligt många gånger faktiskt men jag vill, jag vill göra det och även om det kanske blir pauser mellan inläggen så ska jag inte misslyckas igen. Jag har nu startat min säkert hundrade blogg men jag är mer besluten av att göra detta nu än tidigare. Jag har för tillfället inget jobb, under dagarna hjälper jag till hemma med djur och annat och jag sitter antingen och läser en bok, söker jobb eller kollar en serie och jag vill hitta en annan hobby som involverar annat än att sitta still. 
 
Att blogga är inte bara att sitta still och skriva, det krävs tid och förmåga att skapa, fota och vara kreativ och komma på ideer för inlägg. Jag har länge haft ett intresse för att skriva och jag gör det, jag skriver historier eller noveller men jag vill skriva saker jag tänker på, saker jag gör och saker jag gillar och en blogg är ett bra ställe att börja med det. Jag heter Evelina och välkommen till min blogg!

Kommentarer

Lämna din kommentar här under:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0