Blue Jeans

För några år sedan ägde jag inga jeans, jag hatade att ha på sådana. Men sedan började det ändras och såklart älskar jag dom nu. Visst föredrar jag fortfarande att ha på mjukbyxor för vem gör inte det? Men när jag far någonstans har jag alltid jeans. Varje gång jag går in på en klädbutik leter jag efter perfekta jeans. Jag letar efter ett blått par som sitter lite löst, som de på bilderna ovanför och än så länge har jag inte hittat ett perfekt par ännu. Men jakten fortsätter. Jag har bara tajta jeans och även om jag älskar det vill jag ha ett par som inte är det för variation.
Mitt problem är att hitta ett par som sitter bra vid midjan och vid benen som inte är för långa, vilket är svårt när man är kort. Alla mina byxor är minst en decimeter för långa och jag hittar aldrig ett par som passar på alla ställen. Men som sagt, bara att fortsätta leta tills jag hittar rätt. Förslag på vart man kan hitta bra jeans för ett rimligt pris?

Kommentarer

Lämna din kommentar här under:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0