17 mars

God kväll folket! Spenderade en del av förmiddagen inne på stan och vandrade med for hem utan några fynd. Kanske rätt bra så då jag åker till Luleå imorgon för att vandra på stan där med Emma, får se om jag hittar något där istället. Finns mer att titta på där också såklart. När jag kom hem har jag spenderat mesta dels av tiden på datorn och kollat lite serier samt suttit en timme eller två på Pinterest som är det bästa jag vet! Gjorde även en riktigt god jordgubbs smoothie då jag var riktigt hungrig när jag kom hem. 
För några dagar sedan passade jag och mamma på att träna hästarna, både promenader och longering. Vi provade att lägga ut bommar på marken och eftersom dom verkade tycka om det provade vi att lägga ett kryss som dom tyckte om direkt. Tränat vår islänning med sadel då hon inte är van och även om hon inte riktigt tyckte om det först glömde hon bort den efter ett tag vilket är riktigt bra! Känns skönt att kunna hitta på roliga saker med hästarna.
Ska göra lite listor och sitta en stund och rita och sedan sova antar jag. Ska försöka somna före ett.. Nackdel att vara hemma är att man går och sover alldeles för sent och vaknar sent också. Har bättrat på mig men målet är väl att somna före tolv! Har nyss varit och tagit in hästarna och jag älskar att stå och kramas med båda två innan jag säger godnatt till dom. Finns nog inget bättre än ett par kramgoa hästar. Godnatt!

Kommentarer

Lämna din kommentar här under:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0