Dagen som gått

Idag började jag min dag genom en sväng in till stan klockan tio för ett ärende. Sedan gick jag runt på olika affärer då min bror var på ett ärende han med. Jag håller just nu på att minimera mina saker och endast spendera pengar på saker jag behöver och inne på H&M hittade jag en ny vit BH då min är rätt sliten så jag kunde äntligen kasta bort den. Jag passade även på att köpa nya underkläder och sockar, även ett tre-pack av träningssockar då jag inte haft några sedan ett år ungefär när mina gick sönder.
Efter det gick jag ut och myste en stund med mina hästar och gav dom lunch i hagen innan jag for ut och sprang. När jag kom hem blev det en snabb dusch och en liten matbit. På kvällen for jag med mamma och handlade och nu kan jag äntligen göra smoothies igen! Hade slut yoghurt och bananer!! Sedan har jag mest suttit vid datorn, kollat lite Bones avsnitt och rensat mina smycken som jag knappt använder. Men eftersom det är sent ska jag gå och borsta tänderna och gå och sova. Tyvärr har jag inte så mycket bilder, men jag har foton på mina underbara hästar så varsågod! Godnatt och hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer

Lämna din kommentar här under:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0