Min Tumblr

(Klicka på bilden för att komma till min Tumblr)
Idag har jag tittat på när mamma tränat Wilma i hagen vilket alltid är spännande då hon brukar vara rätt tjurig och gillar att göra som hon vill. Har gjort småsaker i stallet som fyllt på vatten och mockat. Sedan passade jag på att göra pepparkakor och mamma gjorde muffins med kanel och kardemumma och såklart blev det supergott. Imorgon kommer det även bakas lite till. Satt och kollade lite tv vilket jag inte gör ofta, det blev ett avsnitt av Grey's Anatomy och ett av vänner. Sitter mest vid min dator om jag ska kolla något. Nu sitter jag på Tumblr och kollar på allt möjligt och jag ska alldeles strax borsta tänderna och sedan sova. Äntligen fredag imorgon, godnatt!

Kommentarer

Lämna din kommentar här under:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0